søndag 8. juni 2008

Skal besøke Reinert og Målfrid Bergen idag! Fordig jeg er invitert!!!

Det er altid koselig å går for besøk syns jeg spesiel hos en kjent familie som Bergen, Han har vært misjonær for lenge siden i Kamerun (Ngaoundéré)
– Jeg gleder meg veldig,jeg er invitert hjem til Reinert og Målfrid bergen idag kl 13:00
dette år fikk Reinert Bergen frivillighetsprisen 2008 for stor innsats å bygge den millenium kirke i ngaoundéré da fikk også Erik Sandvik.
– Han er en pioner innenfor frivillighetsarbeidet med tanke på innsatsens mangfold, og den lange tidsperioden han har gitt av sin frivillighet. Han har vært en pådriver i lokalsamfunnet for å sikre gode nok helsetjenester til alle som jobber med han. Hans innsats for at EELC kirke i Kamerun folket skal ha et likeverdig helsetilbud og tro til Gud. Jeg er overrekkelsen.
Klar i toppen for at reinert Bergen klare seg å klatre hele på toppen!
I hvert fall fikk jeg nylig invitasjon til å besøke han med kone!
– Jeg skal pynte meg med fin klær. Jeg har ikke tenkt ut hva jeg skal si til de om mitt liv? Eller om hva jeg har gjort so lang?Mmen han skal i hvert fall få en fulani kirkesang. Kanskje!!!


Jean Pascal Ziné



Ingen kommentarer: