mandag 9. juni 2008

Skal Besøk kongen i Oslo den spesielt kongen som har vært i Kamerun!!"JE"

Det bli en stor dag for meg altså, Klokken 01:10 skrevet jeg til kongen "JE" fra Oslo Borg da bli jeg trøtt på en gang PC skipet opp i mit natt kankjer for at jeg skriver veldig hard.

Hans følge var klar for for å tar meg i mot i Oslo kl jeg vil si mellom 07:30 til 09, for en liten tur litt rundt et omfattende besøk i (Oslo) Norge.

Dette var et ledd i en større afrikans "JPZ jeg", Det er første gang en kongen fra Oslo Borg i dette land invitere en Jawuro fra Kamerun som kan fulani "Sanuu" Betyr Hei! Sey yesso betyr hadde riktig bra!
Kongeparet tok selv initiativ til å besøke alle kjent... Hele sikkert folk ble Rund 350 nordmenn kankje mer skal komme møtte opp for å treffe kongen og dronningen "JE" fra Oslo Borg og kankje?

Til tross for 30 grader og strå
lende sol nå i Norge. Jeg ble sikkert korrekt antrukket i dress, - som kanskje passet bedre i sommervarmen?

Då drar vi den dag, så det siste dag får jeg med seg mulighet å snakke med han, og sist dag blir det flytturen til Kamerun fra Oslo den torsdagen tidligere i morgen med hjelp av kongen fra norge!

til slutning skal takke kongelig familie så mye jeg kan! Yowaa!!! Habba, Kai ya walahi!!

Jean pascal Ziné

Ingen kommentarer: